Konkurransen på arbeidsmarkedet blir bare tøffere og tøffere. Bruker du et profesjonelt profilbilde på LinkedIn, Twitter og andre steder der du kommuniserer vil du fremstå som mer seriøs og en som tar på alvor hvordan hun eller han fremstår.
Dette gjelder også dersom potensielle kunder ser på "Om oss"-siden på nettsidene deres. Fremstår de ansatte som trygge, vennlige og tillitsvekkende? Er bildene skarpe, fargekorrigerte, tatt med enhetlig belysning og stil? Er hår og klær tatt hånd om på en skikkelig måte?
Dette er ting som kundene legger merke til, bevisst eller ubevisst, og som vil påvirke om de velger din bedrift – eller om de går videre til dine konkurrenter.
LinkedIn og andre sosiale medier
Du vet helt sikkert at et godt førsteinntrykk er svært viktig. På nett har vi kanskje enda kortere tid enn ellers til på gjøre et godt – og ikke minst – riktig førsteinntrykk. Representerer ditt profilbilde på sosiale medier deg som person eller viser det deg slik du tilfeldigvis var da bildet ble tatt?
Selvsikker, men også tillitsvekkende
Jeg jobber svært detaljert med å få frem uttrykk som gjør at du fremstår på en god måte. Selvsikker overfor de øvrige i din bransje, dine kunder, ledere og aksjonærer. Tillitsvekkende overfor dine kolleger, businesspartnere, partnere og ansatte som vil ønske å komme til deg med ideer og utfordringer de har.
Er det på tide å friske opp hvordan du og dine ansatte fremstår? La oss jobbe frem et profilbilde som viser deg som den selvsikre, tillitsvekkende og profesjonelle personen du er. Mitt mål er at du skal ende opp med det beste profilbildet du noen gang har hatt.